Plněné avokádo

VAŘÍME              ZDRAVĚ

První příkrmy
Pro batolata
Pro celou rodinu
V těhotenství

 

Hledáte inspiraci?

Máte rádi klasickou českou kuchyni, ale je na vás moc těžká? 

Chcete vařit pro své děti a rodinu zdravě?

PAK jste tu správně :)

 

Vařit zdravě pro své děti a zároveň i chutně její dospělé členy si přeje spousta maminek. Často to ale není úplně tak jednoduché jak bychom chtěly a pro některé z nás je těžké se zorientovat v tom, co to zdravá a kvalitní strava vlastně znamená.

Vaření je mým velkým koníčkem již od dětství. Mám ráda zejména klasickou českou kuchyni založenou na omáčkách, kterých se nechci vzdát a proto jsem je upravila do podoby, ve které nejsou těžké pro naše zažívání, ale jsou velmi chutné. Baví mě vymýšlet recepty podle toho, co zrovna máme doma a když mohu zajít do restaurace, tak volím nějakou thajskou nebo vietnamskou. 

 Od roku 2015 řeším zdravé stravování na denní bázi a něco málo o tom vím. Ráda se s vámi o své zkušenosti podělím.

 

 

 


STRÁNKA A VIDEA JSOU V PŘÍPRAVĚ:-)

Když už si na to uděláte nějaký názor a začnete vařit podle svých představ o zdravé výživě, tak nastane lítý boj o to, abyste to supertruper healty jídlo do dětí dostali :D Zejména pokud jsou již starší a zvyklí na jinou stravu.

Pokud o zdravém jídle uvažujete ještě když jsou děti v plínkách nebo dokonce v bříšku, tak je to mnhem jednodušší, ale ještě je taky potřeba, abyste i vy (a tím myslím mamiky a samozřejmě tayk tatínky) začali zdravé jídlo sami požívat. Bez toho to podle mého názoru prostě nejde. Děti milují své vzory a dělají to, co my a jedí také to, co je na společném stole. 

 

 Poslední dobou je také běžné, že stále více dětí i dopělých různé trpí na různé intolerance nebo potravinové alergie. 

Na